Dalam tempoh 5 tahun ini juga, pelbagai ragam pengunjung yang telah ditemui. Namun, secara umumnya pengunjung dapat mengikut peraturan yang ditetapkan seperti menjaga kebersihan, merokok di luar rumah dan membuang sampah di tempat yang disediakan. Ada juga tetamu yang sudi mengemas kembali rumah seperti keadaan pada mula mereka masuk, Alhamdulillah.
Di zaman media sosial ini, kami juga berbesar hati sekiranya tetamu dapat memberi review akan servis kami. Review ini amat penting bagi imej dan promosi homestay selain memberi kepuasan buat pengusaha homestay yang bersungguh dalam menyediakan servis yang selesa buat pengunjung. Namun, jika ada review yang kurang enak diberi pengunjung, kami sedia mengambilnya sebagai langkah penambahbaikan di masa hadapan.
Ada juga pengunjung daripada kalangan golongan senior yang datang bersama anak cucu. Kadang-kadang mereka ini turut memberi komen melalui tulisan tangan yang ditinggalkan. Mesej mereka ringkas, namun cukup buat menghilangkan lelah kami mengemas rumah.
Alhamdulillah, terima kasih buat semua pengunjung Homestay Inap Lestari yang memilih kami apabila berkunjung ke segitiga Pulau Pinang - Perak - Kedah.
No comments:
Post a Comment